Zwolnij, bo się przejedziesz - spot kampanii Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
„Zwolnij, bo się przejedziesz” to hasło ogólnopolskiej kampanii społecznej. Celem projektu jest podniesienie świadomości zagrożeń związanych z nadmierną prędkością, a także promowanie właściwych postaw i zachowań kierujących samochodami osobowymi.
Zwolnij, bo się przejedziesz, to ogólnopolska kampania społeczna realizowana przez działającą w Ministerstwie Infrastruktury Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, o jeździe z nadmierną prędkością, której ambasadorem jest aktor Dawid Ogrodnik. Akcja została zainaugurowana 4 marca bieżącego roku. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na zagrożenia związane z nadmierną prędkością oraz promowanie bezpiecznego zachowania na drogach.
Spot kampanii w formie teledysku skupia się na codziennych sytuacjach, w których pośpiech, roztargnienie czy stres mogą prowadzić do tragicznych zdarzeń. Hasło kampanii „Zwolnij, bo się przejedziesz” nie straszy, lecz skłania do refleksji. Pozwala opowiedzieć się po stronie korzyści wynikających z bezpiecznej jazdy. A korzyści te mają najwyższą wagę: życie!
asp. szt. Anna Matys
Ofcer prasowy
KPP w Szczecinku
Źródło: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego