Aktualności

Szczecineccy kurierzy aplikują „MOJĄ KOMENDĘ”.

Data publikacji 24.05.2017

Aplikacjia "Moja Komenda" uruchomiona przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ułatwia kontakt z dzielnicowym. Szczecinecka Policja dociera do osób w różnych grupach wiekowych, aby promować to przedsięwzięcie i ułatwić społeczeństwu komunikację z funkcjonariuszem " pierwszego kontaktu". Dziś mundurowi zapoznawali z aplikacją pracowników jednej ze szczecineckich firm.

 

Wyszukiwanie najbliższych jednostek Policji, prezentacja komend i komisariatów na mapie w całej Polsce, wyszukanie dzielnicowych po adresie oraz po nazwisku czy wytaczanie trasy do wybranej jednostki policji (w trybie on-line) to tylko niektóre z możliwości, które oferuje nam aplikacja „Moja Komenda”. To elektroniczne rozwiązanie ułatwia społeczeństwu sprawny dostęp do informacji chociażby o swoim dzielnicowym. Aplikacja, która ma być pomocna w sytuacjach innych niż te, w których konieczny jest wybór numeru alarmowego, dociera coraz dalej.

W propagowaniu i rozpowszechnianie aplikacji „Moja Komenda” bardzo mocno włączyli się również policjanci ze Szczecinka. Funkcjonariusze przy każdej możliwej okazji informują o takiej możliwości tłumacząc jednocześnie założenia jakie ma ona spełniać.

Dziś (24.05.br) policjanci z Komendy Powiatowej Policji w Szczecinku spotkali się z pracownikami jednej z firm kurierskich w Szczecinku. Podczas krótkiego spotkania policjantka przedstawiła możliwości aplikacji i sytuacje w których staje się ona dużym ułatwieniem do podjęcia kolejnych działań.

Przypominamy, że aplikacja „Moja Komenda” dostępna jest na telefony z Androidem i na iOS, a usługa jest bezpłatna.

Powrót na górę strony