Aktualności

Sytuacje kryzysowe w kontakcie z trudnym klientem.

Data publikacji 29.06.2016

Sytuacje kryzysowe w kontakcie z trudnym klientem, to temat wczorajszego szkolenia, które odbyło się w sali konferencyjnej Komendy Powiatowej Policji w Szczecinku. Prawie 100% frekwencja pokazała, że temat wzbudził zainteresowanie wielu urzędników a o trudnym kliencie każdy z nich mógłby napisać niejedną książkę.

W sali konferencyjnej szczecineckiej komendy zebrali się pracownicy Starostwa Powiatowego w Szczecinku, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, Powiatowego Urzędu Pracy, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, Wielofunkcyjnej Placówki Pomocy Rodzinie oraz przedstawiciele szkół ponadgimnazjalnych powiatu szczecineckiego.

Zorganizowane szkolenie przez szczecineckich funkcjonariuszy tematycznie podzielone zostało na dwa filary. Pierwszy z nich dotyczył psychologicznych aspektów obsługi trudnego klienta. W tej części głos zabrała Justna Arsoba – psycholog z wieloletnim doświadczeniem pracy w sekcji policyjnych psychologów. Podczas wystąpienia uczestnikom zostały przybliżone zagadnienia dotyczące m.in. kontroli własnych emocji w kontakcie z agresywnym klientem, czy też sposoby reagowania na agresywnego klienta.

Jak się okazało tendencja, która występuje w wielu urzędach sprowadza się do klientów, którzy usiłują dokonać formalności będąc pod wpływem alkoholu. Warto wiedzieć, że w takiej sytuacji urzędnik może odmówić nam udzielenia pomocy. Pani psycholog zaprezentowała uczestnikom techniki i narzędzia, które urzędnik, pracownik może wykorzystać w sytuacji kryzysowej do przybycia policji lub innych służb ratunkowych.

Na koniec nadkom. Rober Zagorowski specjalista Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego  KPP w Szczecinku zaprezentował jak wiele przedmiotów wokół nas może być niebezpieczne w rękach napastnika. Po przedstawieniu czysto teoretycznych podstaw samoobrony nadkom. Rober Zagorowski zaprosił wszystkich na zajęcia praktyczne z samoobrony. Czy rękawica zostanie podjęta przez uczestników? O tym przekonamy się pewnie już niebawem.

  • Psychologiczne aspekty obsługi klienta - szkolenie w KPP w Szczecinku
  • Psychologiczne aspekty obsługi klienta - szkolenie w KPP w Szczecinku
  • Psychologiczne aspekty obsługi klienta - szkolenie w KPP w Szczecinku
  • Psychologiczne aspekty obsługi klienta - szkolenie w KPP w Szczecinku

Powrót na górę strony